Методична робота
Методична робота ― важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів освітнього процесу. Вона має ґрунтуватися на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів освітнього процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.
Основними функціями науково-методичної роботи є: планування, організація, діагностична, прогностична, моделююча, компенсаторна, відновлювальна, коригуючи, координуюча, пропагандистська, контрольно-інформаційна.
Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм освітнього процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень ― розвинена і нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника.
Організація методичної роботи в Білозірському ліцеї відповідає законодавству, інструктивно-нормативним документам про роботу закладів загальної середньої освіти.
Її зміст спрямований на підвищення рівня теоретичної підготовки кожного вчителя, активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, засвоєння й впровадження в практику закладу прогресивних технологій навчання та виховання, перспективного педагогічного досвіду, підвищення результативності педагогічної праці шляхом проведення наступних заходів:
- засідання педагогічної ради ліцею;
- засідання предметних комісій;
- проведення науково-практичних семінарів;
- організація та проведення предметних тижнів;
- проходження курсів підвищення кваліфікації;
- участь у конкурсах фахової майстерності;
- організація роботи «Школи молодого педагога»;
- організація самоосвітньої діяльності, атестація вчителів;
- вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
- залучення педагогів до участі у проєктах професійного розвитку.
Структура методичної роботи закладу складається із взаємопов’язаних та взаємодійних елементів.
В закладі створені предметні комісії (професійні спільноти):
- мовно-літературна предметна комісія (керівник Лютий Р.В.);
- предметна комісія іноземних мов (керівник Борзова Л.І.);
- предметна комісія з суспільствознавства (керівник Громадська Л.О.);
- математично-технологічна предметна комісія (керівник Скриганюк Л.А.);
- природнича та здоров’язберігаюча предметна комісія (керівник Невгод Л.М.);
- вчителів початкових класів (керівник Пастушенко В.В.);
- класних керівників (керівник Сьомченко Н.І.).